Voluntariado escolar al IES Font de Sant Lluís

Voluntariado escolar al IES Font de Sant Lluís

¿Quieres participar como voluntari@ escolar para colaborar en actividades educativas del IES por ejemplo, ayudando, en la biblioteca y fuera del horario de clases, al alumnado a hacer sus deberes?

Si la respuesta es SÍ, sigue leyendo y te explicamos cómo:

Importante: los horarios se adaptan a la disponibilidad de cada persona.

Requisitos:

1. Inscripción como voluntario, el instituto facilita la inscripción en la Asociación Valenciana de Voluntariado Escolar (AVAVOES) y subvencionado por el AMPA.

2. Acompañar el certificado donde no conste la inscripción en el Registro Central de Delincuentes Sexuales. (Lo puedes tramitar on line a través del siguiente de enlace: https://sede.mjusticia.gob.es/es/tramites/certificado-registro-central).

Sí estás decidido a ser voluntari@ escolar o necesitas más información para decidirte envía un correo a ruizfrancesc1@gmail.com

Gracias por vuestra colaboración, !Animaros a participar os aseguramos que será una experiencia muy gratificante!

********************************************************************************

Voluntariat escolar a l’IES Font de Sant Lluís

Vols participar com voluntari@ escolar per a col·laborar en activitats educatives de l’IES per exemple, ajudant, a la biblioteca i fora de l’horari de classes, a l’alumnat a fer els seus deures?

Si la resposta és SÍ, continua llegint i t’expliquem com:

Important: els horaris s’adapten a la disponibilitat de cada persona.

Requisits:

1. Inscripció com a voluntari, l’institut facilita la inscripció en l’Associació Valenciana de Voluntariat Escolar (AVAVOES) i subvencionat per l’AMPA.

2. Acompanyar el certificat on no conste la inscripció en el Registre Central de Delinqüents Sexuals. (El pots tramitar en línia a través del següent d’enllaç: https://sede.mjusticia.gob.es/es/tramites/certificado-registro-central).

Sí que estàs decidit a ser voluntari@ escolar o necessites més informació per a decidir-te envia un correu a ruizfrancesc1@gmail.com

Gràcies per la vostra col·laboració, !Animar-vos a participar us assegurem que serà una experiència molt gratificant!